Spoštovani!
Spodaj podajamo vprašanja, ki smo jih prejeli in so zanimivi tudi za vse ostale potencialne prijavitelje ter odgovore nanje.
Dodatna vprašanja in odgovori, objava 23.4.2019
Kako upoštevamo stroške publikacij?
Odgovor: To je odvisno od tega, na kaj se publikacija nanaša. Če gre za publikacijo (zloženko, vabilo, plakat, novičke…), ki se nanašajo samo na prijavljeno operacijo, je upravičen strošek priprave in tiska publikacije v celoti. Če pa izdajate novice in je vsebina operacije samo del objav v publikaciji, je lahko upravičen samo ustrezen delež stroškov.
Kako vnašamo podatke o ranljivih ciljnih skupinah?
Odgovor: V kolikor so v projekt vključene aktivne ciljne skupine (kar je seveda zaželeno), je treba realno oceniti število vključenih iz ranljivih ciljnih skupin.
Kako izbiramo in vnašamo kazalnike?
Odgovor: Izbira kazalnikov je v prvi vrsti odvisna od izbire tematskega področja oz. ukrepa. V vlogo je treba vpisati začetne in končne vrednosti kazalnikov v okviru izbranega ukrepa (direkten vpliv). Večina operacij pa ima vpliv tudi na druge kazalnike SLR, v okviru drugih tematskih področij oz. ukrepov. Zaželeno je, da opredelite tudi te (posreden vpliv).
Vprašanja in odgovori, objava 18.4.2019
Ali morajo biti predračuni oz. ponudbe z datumi po 2. javnem pozivu ali so lahko pridobljeni pred objavo 2. Javnega poziva?
Odgovor: Ponudbe so namenjene temu, da lahko prijavitelj oceni vrednost neke storitve/blaga in jo vpiše v stroškovnik. Nikjer ni omejitve glede datuma. Res pa je, da je (v primeru neaktualnih ponudb) tveganje prijavitelja, da bo nerealno ocenil višino potrebnih sredstev ter da v okviru operacije nabavi tisto, kar dejansko potrebuje. Zavezanci po ZJN lahko dajo eno ponudbo, ostali partnerji pa morajo v primeru, ko je strošek višji kot 2.000 €, za takšne stroške priložiti 3 ponudbe. Posebej pazite na primerljivost pridobljenih ponudb (podrobneje: glej Javni poziv – JP).
Ali je lahko lokacijska informacija s kasnejšim datumom kot gradbeno dovoljenje?
Odgovor: Če ima objekt gradbeno dovoljenje, lokacijska pravzaprav ni potrebna. Lokacijska informacija je potrebna, kadar gre za postavitev npr. tabel, urbane opreme in podobne investicije, ki ni povezana z zgradbo. Iz lokacijske informacije je razvidno, ali so na območju kake omejitve (varovanje narave, zavarovanja območja narave ipd.). V kolikor bo treba, lahko ocenjevalna komisija prijavitelja/partnerja pozove k predložitvi dodatnih dokumentov. Edina izjema je gradbeno dovoljenje, ki mora biti pravnomočno do datuma oddaje vloge na JP LAS.
Kako je z DDV-jem glede prostovoljnega dela?
Odgovor: Prostovoljno delo ne vsebuje DDV-ja, podobno kot ga ne vsebujejo stroški dela zaposlenih in npr. avtorski honorarji. To pomeni, da se v stroškovnik v stolpec G »skupna vrednost z DDV” vpiše celotna vrednost dela, stolpec H »DDV« ostane prazen, v stolpec I “skupna vrednostjo brez DDV« pa se ponovno vpiše enaka vrednost dela, kot je bila vpisana v stolpec G. Pazite pa, da pri prostovoljnem delu ne presežete omejitve in da upoštevate veljavno zakonodajo glede cene dela (pravne podlage so navedene v JP).
Ali moramo priložiti izpis iz NRP, kot smo pri prvem JP, ker zdaj to v razpisni dokumentaciji nič ne piše?
Odgovor: Občine priložijo NRP oz. podajo izjavo, da bodo NRP uskladile s projektom, ko bo le-ta potrjen oz. bodo NRP spreminjale.
Za občino imamo bilanco za 2018 za ostale (društvi in CATV) pa 2017 (mi jih je izpisala pri nas na financah, ker ima dostop). Bo to ustrezalo in ali jih moramo vsi podpisati in žigosati?
Odgovor: Treba je predložiti zadnje oddane bilance – verjetno so le-te za leto 2018.
So podpisi na vlogi (ne pri izjavah) različni od 1. JP (ker jih je manj)?
Odgovor: Podpisov na obrazcu vloga ni več na prvih listih s podatki partnerjev, prisotni so samo na koncu. Res pa je, da je treba pridobiti še vse izjave in ne pozabite na vsa potrdila FURS, sodišče ipd. ter na pogodbo med partnerji.
Kako podrobno vnašamo postavke v stroškovnik?
Odgovor: Predlagamo, da upoštevate celovitost neke postavke, lahko tudi na podlagi pridobljenih ponudb, še posebej če gre za sklope dobav istovrstnega blaga oz. storitve. Če imate na ponudbi zajetih več postavk (npr. računalnik, tiskalnik ipd.), potem vpišete računalniško opremo in v vrstice vnesete vrednosti iz ponudbe. Količine posamičnega kosa opreme/dobave lahko vnesete pod opombe. V kolikor bo treba, bo prijavitelj pozvan k razjasnitvam tudi pri stroškovniku.
Če imate vprašanja, jih prosimo naslovite na las.lastovica@mra.si!
LAStovica | LAS Lastovica poganja WordPress